Blogger Widgets
ԵՊՀ Արևելագիտության ֆակուլտետի Ուսանողական բլոգ

2.28.2014

Ստեղծագործում է Արևելագիտության ֆակուլտետի առաջին կուրսի ուսանողուհի Էլինա Գաբրիելյանը

 Գազազելով, կոխկռտելով ամենքին ու ամենին,


Եկավ Հրեշն այդ ահավոր ու ձայն տվեց ամեհի:

-Հե~յ, մարդիկ եկեք այստեղ,

մի թաքնվեք Տիրոջից,

այսօրվանից կնքված եք դուք

<<մարգարեներ>> Դժոխքից..

դուք դարձել եք գերին փողի,

գերին փառքի ու նախանձի,

դուք չգիտեք առաքինին,

լավը, բարին ու հաճելին..

Դուք տվեցիք ինձ հաղթանակ

Դարձել եմ ես տեր-տիրակալ,

իսկ դուք ծառան իմ Չար կամքի..

դուք այսուհետ կոտոշ ունեք,

ունեք երկար ժանիքներ,

դուք էլ, տեսեք, դարձել եք իմ

փոքրիկ, անզգա հրեշներ…

դե, ուրեմն, գնանք ահա

խրախճանքին Դժոխքի…

Ու հետևեց նրան այդ մեծ

ամբոխը սև հրեշների

Որ ծարավ էր անհագորեն

բարի մարդկանց ու արյունի..

0 արձագանք:

Post a Comment