Blogger Widgets
ԵՊՀ Արևելագիտության ֆակուլտետի Ուսանողական բլոգ

2.17.2014

Ստեղծագործում է Արևելագիտության ֆակուլտետի երրորդ կուրսի ուսանող Արամ Կոստանյանը

Ս Ի Ր Ո Ե Ր Ա Զ
 
Երեկոն իջավ լուսավոր,
Լռություն էր…
Օ՜, այնքա՜ն հանգիստ եմ ես.
Փոթորկվեցին հանկարծ միտքերս խաղաղ,
Ալեկոծվեց իմ սիրտը խաղաղ.
Ահա մրսում եմ, դողում եմ, կարծես.
Եվ մտքերը ինձ տարան մի երազ.
Տեսնում եմ քեզ, իմ անու՜շ երազ,
Գտնում եմ քեզ, իմ անգի՜ն երազ,
Էլ մի՛ հեռացիր, իմ քա՜ղցր երազ...
***
  • Մ Ո Գ Ա Կ Ա Ն Է Ա Կ
    Մի տեսիլք էր նա,
    Մի կրակ էր նա,
    Լուսեղեն էր նա,
    Այնքա՜ն պայծառ է նա,
    Ո՞վ էր նա.
    Չգիտեմ՝ ո՞վ էր նա,
    Բայց տեսի՞լք էր, կրա՞կ էր նա…
    Անշու՜շտ, լուսեղեն էր նա…
    Լիալուսին է ահա,
    Իջավ երազս հանդարտ,
    Լուսարձակեց լուսինը հոգուս,
    Իջան մտքերը սրտիս,
    Թափանցեց գաղտնարանները հոգուս…

0 արձագանք:

Post a Comment